שיטות פרסום ישנות, כמו מודעות בעיתונים או מקומונים, בימינו הפכו ללא רלוונטיות במידה מסוימת. בשנים האחרונות המדיה הדיגיטלית והרשת בפרט הפכו לכלי הפרסום החזק ביותר בשוק (מיליארדי גולשים משתמשים במנוע החיפוש- גוגל בכל רחבי העולם).
חשיפת העסק וקהל הלקוחות הפוטנציאליים התרחבו לאין שיעור, אולם צריך לדעת כיצד להשתמש בעולם הדיגיטל ביעילות בצורה החסכונית ביותר כדי להניב הצלחה עסקית.
ייעוץ שיווקי דיגיטלי
בעולם אינטרנטי פעילות שיווקית תמיד נתונה תחת עיניהם הסקפטיות של הגולשים, פרסומים לא ממוקדים הופכים את המוצר כלא אמין בעיני הצרכנים הפוטנציאליים ברשת ולכן יש למקם את הפרסום במקום הנכון, מול קהל הלקוחות הנכונים, וכמובן בזמן הנכון.
הופכים אתכם לרלוונטיים
בחברת DSD ייעוץ ושיווק דיגיטלי יודעים כיצד להפוך אתכם לרלוונטיים. הצבת תכני פרסום במקומות המתאימים ביותר, ובכך ולמקסם את החשיפה החיובית לתכנים ולהניב הצלחה. ניתוח מעמיק של דפוסי התנהגות ושל ההוצאה הפרסומית כדי להעניק לעסק שלך את המקסימום הצלחה תוך ניצול מקסימאלי של תקציב הפרסום.
אז איך אנחנו עושים את זה?
התמחות – הגדרה מקצועית של השירותים הניתנים וניתוח תמונת העתיד של העולם העסקי הספציפי.
בידול – חשיבה יצירתית על אופציות עסקיות עבור הלקוחות, מינוף הזדמנויות עסקיות בעולם הדיגיטל תוך שימוש בפיתוחים טכנולוגיים חדשניים ובניית אסטרטגיות פעולה דיגיטליות הנגזרות מהפרופיל העסקי של החברה.
פילוח שוק (סגמנטציה) – ניתוח וחלוקת המסגרת העסקית לפלחים שיש להם פרמטרים משותפים, תוך תשומת לב לקטגוריות דומות או מקבילות הפועלות גם הן באותו מרחב עסקי. פילוח השוק יאפשר למידה של התנהגות הצרכנים בשוק ביחס למוצרים דומים, הגדרת פרופיל לקוחות רלוונטי ומייצוב המוצר כמתן מענה לאותו קהל.
התמקדות – המרכיב האחרון הוא להרים את המוצר שלב אחד קדימה מהמתחרים, לעמוד על היתרונות שלו למול מפרסמים אחרים, תוך התחשבות במגמות טרנדיות עולמיות ומקומיות. הצבת מטרות שיווקיות ודרכים אפשריות להשגתן, תאפשר מיקוד מקסימאלי אשר יניב את ההצלחה הגדולה ביותר תוך הוצאה כספית מינימאלית.